reklama

Čo nového.

Tak ako so prežil tento týždeň? Čo sa udialo nového v mojom okolí a v práci. Tak niekoľko postrehov BOZP a OOPP.  ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dobrý večer všetkým,

dnes som si spomenul, že mám aj blog kde chcem písať, tak idem na to.

Nuž kde sme to skončili minulý víkend?

téma tohoto týždňa bolasprávanie sa pracovníkov na pracovisku.

Je to zložitá téma ale je nutné ju prebrať aj z dôvodu, že na veľa pracoviskách sa nezaobchádza dobre zo zamestnancami.Stretli ste sa už s niekym komu v práci ponúkajú pracovné oblečenie, obuv a on to odmieta nosiť? Radšej si prinesie svoje veci z domu a tie si ničí v práci.Tak tomuto ja vôbec nechápem a potom sa všetci čudujú že sa mu stane pracovný úraz za ktorý dostane istotne porušenie pracovnej disciplíny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak týmto sa ja musím začať zaoberať v mojej práci a bol som z toho veľmi prekvapený a dosť ma to pobúrilo. Ja teda by som to vôbec nerobil a čo vy nato?

Aký máte na toto názor? Kľudne mi napíšte chcem vedieť aký majú na túto tému viacerí názor.

Tak som to začal riešiť zo svojim technikom BOZP aby sme zjednali nápravu a potom aj ďalšie veci čo sa týkajú BOZP a nechcem byť zodpovedný za to keď príde kontrola a môj šefinko sa s toho vyvlečie a nechá to na mne.Tak to by ma naozaj naštvalo a veľmi silno pobúrilo. V práci sa nezviknem rozčuľovať ale možno raz to príde a vybuchnem a to asi zle dopadne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moje zvládanie stresových situácií je celkom na dobrej úrovni tak by k tomu nemalo prísť. Ale čo ak áno čo potom.

Budem si musieť objednať asi školeníZVLÁDANIE STRESOVÝCH SITUÁCIÍ.

Ale k veci neviem čo bude robiť môj šéf keď mu v pondelok dám rozpočet na nákup OOPP pre celú firmu lebo treba vystrojiť cca 75 pracovníkov. Bude to náročný boj presadiť, že je to práve teraz potrebné a nevyhnutné.

Tak uvidíme čo sa bude diať.

Určite vám dám o tom vedieť.

Pekný večer.

Ale k veci pracujem kde sú ľudia vystavený pracovnému úrazu tak blízko, že to asi ani oni nevedia čo všetko sa im môže stať.


 

Marek Stacho

Marek Stacho

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 42 rokov športovec a venujem sa športu celý život a mám dlhoročné skúsenosti s cvičením a výživou alebo niečo čo nás bude zaujímať zo života. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu