reklama

Grand Hotel MATEJ - Banská Štiavnica

Vikend v Grand Hoteli MATEJ v Banskej Štiavnici bol celkom super ale mali sme k nemu nejaká vidky. Tak o tom tu píšem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ahojte tak hovoril som tu o tom, že budem písať o hoteloch ktoré navštívim.

Tak tento víkend som zavítal so svojou rodinou so Banskej Štiavnice a rezervovali sme si ubytovanie v Grand Hoteli MATEJ. 

Popozerali sme si všetky informácie na internete o tomto hoteli a tak isto sme si všetko preverili cez Booking a Tripadvisor čo vlastne píšu iný cestovatelia o našom hoteli. Recenzie neboli až také zle tak sme sa rozhodli že to skúsime. Inak tento hotel patrí pánovi Kaníkovi Ľ. 

Prišiel deň D a mi sme sa vybrali na náš víkend do Banskej Štiavnice, cesta nám trvala cca 1h20min veľmi dobrá cesta 90% cesty ne po diaľnici.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sme dorazili hneď pravá vec čo ma zarazila bola prístupová cesta k hotelu. Žiadna značka žiadna navádzacia šípka. Iba moja dedukcia cestovateľa to vyriešila a ne kompromisne so prešiel cez chodník až k hotelu aby sme si mali kde vyložiť veci.

1. Zlé označenie hotela + parkovisko 

Parkovanie pri hoteli je len také aby ste si tam vyložili veci a zmestí sa tam asi päť aut. Keď sme sa informovali na recepcií kde je možné parkovať tak nás poslali s kartičkou cez cestu a pri jednej budove sme si mohli za bránou zaparkovať auto ale asi hotel nemal dosah na toto parkovisko dosah v rámci BEZPEČNOSTI.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na recepcií sme obdržali kľúčik od apartmánu na recepcií bola veľmi milá kočka.

Výťahom sme sa vyviezli na tretie poschodie /lepšie povedané nadzemné podlažie) hneď vedľa výťahu bol náš apartmán na ktorý som sa tak veľmi tesil. Po otvorení dverí nás čakalo prekvapenie. Manželská posteľ na jednej strane izby a obývacia miestnosť na druhej strane izby. Z gauču bol spravený prístelok pre nášho syna nebolo to zlé ale moje predstavy o apartmáne sú iné. Tak večer sme si nemohli ani s manželkou posedieť ani pozerať telku lebo malý drobec už o 21:00 spal. Tak sme tam sedeli len tak a šušotali sme si aby sme ho nezobudili. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Reštaurácia: 

Veľká priestranná vonku je terasa ale na mňa príliš málo udržiavaná markíza poprepalovaná.

Spojím to s hodnotením raňajok:

Švecke stoly ale veľmi malá ponuka na stoloch. Neviem si vôbec predstaviť, že by som sa tam mal stravovať jeden týždeň tak to by som musel jesť stále to isté.

Mesto:

V tom to malebnom mestečku je veľa veci čo si treba pozrieť a stoja zato keď sa tam už dostanete.

  • betlehem pohybuje sa veľmi pekné a bude to zaujímať aj deti

  • banská štôlňa MATEJ pre deti 75m -10min, pre dospelých sú aj iné štôlne dlhšie napr. 1h30min

  • múzeum baníctva

  • múzeum minerálov

  • Nový a starý zámok

  • Kalvária

Záver:

Keď si odmyslím veci čo ma znepokojovali počas pobytu v hoteli tak sme si to pekne užili mimo neho. Skvelá reštaurácia Kachelmann cca 200m od hotela dolu briežkom.

Prajem príjemný pobyt.

 

 

Marek Stacho

Marek Stacho

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 42 rokov športovec a venujem sa športu celý život a mám dlhoročné skúsenosti s cvičením a výživou alebo niečo čo nás bude zaujímať zo života. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu