reklama

Prvý deň na blogu.

Tento prvý článok bude o mojom prvo dni a moje pocity cez deň. Uvidíme ako sa mi bude dariť.v písaní tohoto blogu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dobrý deň všetkým,

to to sú moje prvé písmenká na mojom blogu. Neviem o čom tu ľudia píšu ale asi o všetkom, nechcem nikoho kritizovať a ani nejako riešiť situáciu v našej krajine proste chcem písať o svojom živote jednoduchého človeka. Mám toto veľa čo tu chcem písať ale budem tu písať deň po dni ako idú a ako budem mať náladu. Možno tu budem písať každý deň a niekedy zase vôbec nič ale chcel by som vám písať všetko dôležité čo sa udeje.

A niekto bude mať k tomu výhrady tak mi napíšte aby sme to mohli spolu prebrať čo a ako.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak toto je niečo na úvod.

Marek Stacho

Marek Stacho

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 42 rokov športovec a venujem sa športu celý život a mám dlhoročné skúsenosti s cvičením a výživou alebo niečo čo nás bude zaujímať zo života. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu